Reviews Akihito Sushi

RijswijkSushi, Japans, Aziatisch, Zeevruchten
Uitstekend
5.2/6
510 Reviews
Gratis en snelle reserveringEen tafel is zo gereserveerd
Tevreden klantenMeer dan 100 miljoen voldane eters
Dit restaurant is niet langer online te boeken met Quandoo
Aanbevolen restaurants
Bekijk 5 restaurants dichtbij die u wel kunt boeken:

Sumo Scheveningen

Scheveningen
5.0/6551
Sumo Scheveningen

Dozo Sushi & Grill Restaurant (Prinsestraat)

Centrum
4.8/6392
Dozo Sushi & Grill Restaurant (Prinsestraat)

510 Akihito Sushi Reviews

Lees hier beoordelingen over Akihito Sushi. Al deze reviews zijn geschreven door mensen die bij Akihito Sushi hebben gegeten. Bij Quandoo willen we transparant zijn en delen wij alleen ervaringen van gaster die gegeten hebben bij Akihito Sushi.

Uitstekend
5.2/6
510 Reviews
Service:Heel goed
Prijs-kwaliteitsverhouding:Goed
Wachttijd:Kort
Eten:Heerlijk
Sfeer:Uitstekend
Geluidsniveau:Rustig
Sorteren op:Meest nuttig
  • Meest nuttig
  • Als beste beoordeeld
  • Nieuwste eerst
"Uitstekend"
6/6
Shannon O.één maand geleden · 3 reviews

Heerlijk gegeten! Ik kom hier graag zekers omdat ze ook voor keer een wat hebben.

"Uitstekend"
6/6
Hans S.één maand geleden · 1 review

Super lekkere sushi Ook vega erg lekker Top zaak, snelle bediening

"Uitstekend"
6/6
john w.één maand geleden · 1 review

Good food, Nice people and a tablet to order! Great!

"Uitstekend"
6/6
Hanzo H.één maand geleden · 2 reviews

was weer top en super lekker en divers, we komen terug

"Heel goed"
5/6
Diana T.één jaar geleden · 1 review

Gisteren heb ik een vriendin getrakteerd op een diner bij Akihito Sushi. Dit is gelukkig niet weer het zoveelste all-you-can-eat restaurant. Als je deur binnen gaat is de grote ruimte die je binnentreedt verbazingwekkend. Toch is er een goede sfeer behouden (green vreetschuur idee). Het is mooi ingericht met aan de achterkant planten aan een verlichte muur. Er zijn veel ramen waardoor je geen bedompt gevoel krijgt. Je bestelling doe je heel makkelijk via een tablet. Er is veel keus. Er zijn ook wat meer verrassende gerechten waardoor dit een extra bijzondere eet-ervaring wordt. Ik had saké besteld. Toen ik meldde dat er maar 1 glaasje uit het flesje kwam (normaal komen er 3-4 uit) kreeg ik meteen een nieuwe van het huis. Een hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

"Goed"
4/6
Tom M.2 jaar geleden · 1 review

mooie restaurant, en een ander manier van sushi eten. let wel op dat hier niet ayc is maar ze met een bite punten systeem werken. je moet het zo zien dat je 5 bites per ronde p.p en er zijn MAX 5 rondes dus 25 bits. als je een halve kreeft wil ben je al 4 bites kwijt en bijvoorbeeld een luxe sushi is 2 bites zo ben je al snel door je bites heen en door je rondes. dit was voor ons een verassing omdat we ook geen uitleg hebben gekregen van de bediening. tevens werden de tafels totaal niet op tijd opgeruimd en zat je continu met een volle tafel. het was prima alleen het concept en de bediening vielen erg tegen, waardoor je opeens een verassing had tijdens je diner dat je niet meer kon bestellen en dus maar een dessert moest bestellen (meerprijs) om je honger te stillen :( zo lopen de kosten hoog op en ga je twijfelen of je de volgende keer weer terug komt of naar een andere sushi restaurant gaat.

"Slecht"
2/6
Mylène K.5 maanden geleden · 1 review

Toen we om 8 uur binnenkwamen zat het helemaal vol met mensen en dan merk je dat de keuken dit gewoon niet aankan. De gerechten uit de eerste ronde duurden enorm lang dus we bestelden na een half uur al de tweede ronde. We hadden toen maar 2 van de 8 gerechten gekregen. Als we onze tafeldame bestelden via de app kwam ze langs en leek het net alsof ze het heel vervelend vond dat we haar op die manier hadden 'besteld'. Ze vroeg ook telkens "jullie hebben mij besteld?" uh... ja, omdat we een vraag hebben. Volgende keer kan ze liever vriendelijk vragen "waar kan ik jullie mee helpen?" We vonden de porties echt heel mager, en werden hoe later hoe slechter. De eerste rib eye was te well done, de laatste (tegen 10 uur, inmiddels was het een stuk rustiger) heel rauw en met een dik stuk vet eraan. Er zat geen saus bij de tempura, die ik erbij miste en de wortel was zowat rauw. De california roll was met veel rijst en was slecht opgerold, notabene met rijst dichtgeplakt en de zalm tekamaki viel was onderweg open gevallen en zat rijst aan de buitenkant. Allemaal veel te gehaast, zuinig gevuld/geportioneerd en alle rondes door elkaar. Volgens mij hebben we ook niet alles gehad maar we zijn maar opgehouden om overal op te letten. Coquilles waren te ongaar, klopt dat ze echt maar heel even moeten omdat ze snel overgaar worden maar dit was te. Bizar slecht. Echt. Een twee omdat er nog redelijke hapjes tussen zaten. Verder goed voor de massa en zo te zien loopt het prima maar als je je verder niet wil onderscheiden en op een goedkope manier geld wil binnenharken dan vooral zo doorgaan. Ik en mijn gezelschap komen niet meer.

"Heel goed"
5/6
Stephanie d.één jaar geleden · 1 review

We hebben lekker gegeten bij Akihito. In tegenstelling tot de grote sushi ketens zit je hier heerlijk relaxed zonder op de tijd te hoeven letten. Fijn dat je alles via een iPad kan regelen, alleen soms lijkt dit was mis te gaan. Pas na mijn 2e oproep voor een ober, omdat ik een glas drinken had omgegooid, kwam er iemand. Naarmate het drukker is in de zaak, moet je veel langer op je eten wachten. De porties worden dan ook ineens kleiner. Dat is jammer. Wij vinden het een leuk restaurant, maar €28,50 per persoon is best een flinke prijs. De uitbreiding naar het luxe menu zou voor ons eraf mogen.

"Goed"
4/6
Isabel M.één jaar geleden · 1 review

We hadden een leuke serveerster in het begin van de avond die alles goed uitlegde en heel servicegericht was. Een van mijn tafelgenoten had een allergie en daar hield ze heel goed rekening mee. Het is eten was lekker. Wat me tegenviel is dat de shift door een collega werd overgenomen en die was niet zo vriendelijk en was ons een beetje de tent uit aan het werken. Op een gegeven zou ze wel even af gaan afruimen omdat het eten al koud was? We hebben haar toen duidelijk aangegeven dat het niet wenselijk was. Het was jammer dat een leuke avond zo eindigde. Als deze dame ons op het einde niet had geholpen was de beoordeling veel hoger geweest.

"Heel goed"
5/6
Hermann S.4 maanden geleden · 1 review

All you can eat sushi restaurant, sfeervol ingericht met goed meubilair. Sushi wordt vers bereid. Keuze via een kleine tablet die regelmatig wegspringt en niet handig in het gebruik is. Personeel jaagt achter lege bordjes aan in het begin en aan het eind nauwelijks nog aandacht voor de gasten. Eten is in eerste instantie lekker maar gaat naderhand vervelen door de overdaad aan smaakstoffen. Drankjes zijn duur terwijl het eten ook al pittig geprijsd is. De echte misser is het nagerecht met ordinaire spuitroom. Al met al prima voor een keer, niet voor herhaling vatbaar.