Reviews Sumo Tilburg

CentrumSushi, Japans, Aziatisch, Zeevruchten
Uitstekend
5.1/6
275 Reviews
Dit restaurant is voorgoed gesloten.
Geen zorgen - we hebben nog duizenden andere restaurants voor je.
Ontdek alle restaurants
Gratis en snelle reserveringEen tafel is zo gereserveerd
Tevreden klantenMeer dan 100 miljoen voldane eters
Aanbevolen restaurants
Bekijk 1 restaurants dichtbij die u wel kunt boeken:

Sumo Breda

Centrum
5.1/6516
Sumo Breda

275 Sumo Tilburg Reviews

Lees hier beoordelingen over Sumo Tilburg. Al deze reviews zijn geschreven door mensen die bij Sumo Tilburg hebben gegeten. Bij Quandoo willen we transparant zijn en delen wij alleen ervaringen van gaster die gegeten hebben bij Sumo Tilburg.

Uitstekend
5.1/6
275 Reviews
Prijs-kwaliteitsverhouding:Goed
Service:Heel goed
Sfeer:Heel gezellig
Geluidsniveau:Rustig
Wachttijd:Kort
Eten:Heerlijk
Sorteren op:Meest nuttig
  • Meest nuttig
  • Als beste beoordeeld
  • Nieuwste eerst
Nieuw"Uitstekend"
6/6
Puk d.één dag geleden · 2 reviews

Echt lekker eten. Super goede bediening en je word snel geholpen.

"Uitstekend"
6/6
Menno v.4 maanden geleden · 6 reviews

Goede service ondanks de drukte en snel je eten alleen even in het begin duurde het langer maar was boven en beneden ook vol. Maar mijn vrouw vroeg of ze nog 1 puntzak wilde maken die ze niet meer op het menu hebben staan en hadden er 1 vers gemaakt en dat proef je. Echt super service ondanks de drukte. Ze proberen echt de tijd te nemen. Toppie Tilburg.

"Uitstekend"
6/6
Fabian S.4 maanden geleden · 3 reviews

Eten is heerlijk en gevarieerd. Houden rekening met gluten intolerantie door middel van een aangepaste bestellijst, niet via tablet te bestellen, wat begrijpelijk is met betrekking tot het scheiden van de gluten-vrije en niet gluten-vrije gerechten. Vriendelijk, alert personeel dat in is voor een grapje of vriendelijk praatje.

"Uitstekend"
6/6
Vivian V.4 maanden geleden · 1 review

Heel erg lekker gegeten bij Sumo, de gerechten waren weer lekker & de service was relatief snel gezien de drukte. Overall een goede ervaring dus

"Goed"
4/6
Catherine H.5 maanden geleden · 1 review

We hebben prima gegeten. De sushi was vers en lekker. Te veel gerechten met vette mayonnaise. Waarom geen 6? De muziek staat altijd zo hard en er is geen hoekje waar je wat rustiger zit. Tot 2 keer toe heb ik groenten besteld die vergeten werden. De eerste keer de geroerbakte groenten, die kwamen eh.. gewoon eh... niet, en toen ik de volgende ronde een salade zeewier had besteld ditto. De eend hebben we zelfs drie keer ingevoerd en die is geen een keer gekomen. Na de eerste ronde waaruit we gerechtjes hadden gemist hebben we het gemeld en hebben we gedaan wat de serveerster ons voorstelde. Hielp niks. Toen het de ronde daarna weer gebeurde hebben we dus niet weer tijd en moeite geïnvesteerd maar ons geconcentreerd op ons samenzijn. Op de drankjes moest ook iedere keer lang gewacht worden. (niet goed voor de omzet ook lijkt me) de service laat dus te wensen over. Aangezien er meer sushi restaurants zijn in Tilburg ga ik de volgende keer ergens anders heen.

"Heel goed"
5/6
G. V.één jaar geleden · 1 review

We waren voor het eerst in Sumo Tilburg geweest en hartelijk ontvangen. Klein minpuntje was dat we een tijdje moesten wachten totdat iemand onze bestelling kwam opnemen en lang moesten wachten op onze drank en dat terwijl het restaurant nog niet vol zat. Maar ach voornaamste was dat wij weer heerlijk hebben gegeten.

"Uitstekend"
6/6
Sonja v.één jaar geleden · 1 review

Het eten was goed en de bediening was ook prima. We hadden een klein misverstand, we hadden bestelt voor de tweede ronde maar ze waren ons vergeten en na een twintig minuten riepen wij iemand van de bediening en na uitleg kwam de manager ons zeggen dat we mochten blijven zitten zolang als we wilden en blijven eten tot we vol zaten dat werd keurig opgelost.

"Goed"
4/6
Luciënne v.2 jaar geleden · 1 review

We moesten best even wachten voordat we een tablet kregen en daar moesten we zelf om vragen. Drankjes besteld en die kwamen niet dus moesten we nog een keer bestellen. Sommige gerechtjes waren erg zout. 1x vis gekregen wat we niet besteld hadden en daardoor het bestelde gerechtje niet gehad, bleek later. Het zou fijn zijn als de bediening vertelt wat ze op tafel zetten. Concept met tablet op zich handig, maar we konden niet terug zien wat we besteld hadden. Misschien kan dat wel maar wisten wij gewoon niet hoe.

"Heel goed"
5/6
R.B M.één jaar geleden · 2 reviews

We eten hier regelmatig. Gezellige sfeer. Twee etages.Goede kwaliteit. Laatste keer, op zaterdag toen we beneden zaten , was kennelijk besloten de bestellingen alleen boven via een tablet te laten doen. Beneden werd gebruik gemaakt van een bestelformulier. Op zich niets mis mee zou je denken. Toch wel. De service was veel trager. Bestellingen kwamen dus veel later door.Op enig moment geklaagd dat een bestelling zelfs compleet vergeten was. Niet handig dus,

"Uitstekend"
6/6
Menno v.2 jaar geleden · 6 reviews

Eten is van de juiste kwaliteit, vriendelijk personeel (de meeste) en met de tablet is het eten er nu best snel. Flink vooruit gegaan. Tablet heel handig maar alleen binnen, buiten op het terras nog gewoon met kaart invullen i.v.m. diefstal gevoeligheid tablet buiten. Hou hier rekening mee als je snel je eten wilt hebben. Verder een top bedrijf.