Looks like something didn't load right, please reload this page.

Quandoo Loyalty Punten

Maak uit eten gaan nog leuker

Ontvang cashback voor tafels reserveren, reviews schrijven & meer

  • 10€

    1.000 punten

  • 50€

    5.000 punten

  • 100€

    10.000 punten

Heb je al een account? Meld je hier aan

Zo verdien je punten

Verzamel in een handomdraai waardevolle Loyalty Punten:

400 punten

Maak een Quandoo-account

200 punten

Reserveer een tafel via onze app

150 punten

Reserveer een tafel via onze website

50 punten

Schrijf een review over het restaurant

Klaar om punten te verzamelen?

Heb je al een account? Meld je hier aan

Zo wissel je punten in

Zodra je minstens 1.000 punten hebt verdiend, kan het inwisselen beginnen.

  1. Ga naar het inwisselformulier
  2. Selecteer je cashbackbedrag
  3. Voer je bankgegevens in
  4. Wissel je punten in & ontvang je cashback binnen 14 werkdagen

Begin vandaag nog met verzamelen

Maak nu je eigen Quandoo-account en ontvang direct 400 punten!

Heb je al een account? Meld je hier aan

Veelgestelde vragen

  • Loyalty Punten verdienen

    • Wanneer ontvang ik mijn Loyalty Punten na het reserveren van een tafel?

      Je ontvangt je Loyalty Punten wanneer je uit eten bent geweest en het restaurant je bezoek heeft bevestigd. Houd er rekening mee dat het dan nog tot 72 uur kan duren voordat je punten in je account worden bijgeschreven. Als jij je punten niet binnen dat tijdbestek hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar service.nl@quandoo.com.

    • Wanneer ik ontvang ik mijn Loyalty Punten na het schrijven van een review over het restaurant?

      Je ontvangt je Loyalty Punten zodra je review online is gepubliceerd door ons team. We streven ernaar om alle reviews binnen 48 uur na de datum van indiening te publiceren. Reviews worden niet automatisch gepubliceerd omdat ze eerst gecontroleerd moeten worden op expliciete, ongepaste of aanstootgevende inhoud. Reviews van deze aard worden geweigerd en er worden geen Loyalty Punten toegekend.

    • Hoe verdien ik Loyalty Punten met een Quandoo-actiecode?

      Je kunt tijdens het maken van een reservering de actiecode invoeren. Je Loyalty Punten worden binnen 72 na je bevestigde bezoek aan het restaurant toegekend. Sommige actiecodes zijn herbruikbaar, andere niet, en de geldigheidsperiode varieert. Als je vragen hebt over de geldigheid of de gebruiksvoorwaarden van de actiecode, stuur dan een e-mail naar service.nl@quandoo.com.

    • Verdien ik ook Loyalty Punten als ik mijn reservering annuleer?

      Nee, we geven alleen Loyalty Punten voor reserveringen die worden nagekomen.

    • Kunnen mijn Loyalty Punten verlopen?

      Ja, jouw verzamelde loyaliteitspunten vervallen als je niet binnen 180 dagen een nieuwe reservering maakt via onze website of de app.

    • Kan ik Loyalty Punten uit twee verschillende Quandoo-accounts combineren?

      Nee, het is niet mogelijk om punten uit afzonderlijke accounts te combineren.

    • Kan ik Loyalty Punten verdienen wanneer ik rechtstreeks via de website van het restaurant een tafel reserveer?

      Nee, we kennen alleen Loyalty Punten toe voor reserveringen via de website of app van Quandoo.

  • Loyalty Punten inwisselen

    • Wanneer ontvang ik mijn cashback na het inwisselen van mijn Loyalty Punten?

      A: Zodra je ons je ingevulde inwisselformulier hebt gestuurd, zullen we het bedrag binnen 14 werkdagen naar je overmaken. Als je het geld niet binnen dit tijdsbestek ontvangt, neem dan contact met ons op via service.nl@quandoo.com.

      Let op: je kunt je cashback niet innen bij een restaurant of het bedrag van je restaurantrekening laten aftrekken.

    • Hoe annuleer ik een verzoek tot inwisseling van Loyalty Punten?

      Om een lopende aanvraag te annuleren, hoef je alleen maar een e-mail te sturen naar service.nl@quandoo.com. Wij zorgen ervoor dat je Loyalty Punten in je account blijven staan.

    • Wat moet ik doen, wanneer ik de foute bankgegevens op het inwisselformulier heb ingevuld?

      Als je denkt dat je onjuiste of verouderde informatie hebt ingediend, stuur ons dan een e-mail naar service.nl@quandoo.com met een beschrijving van de situatie. Wij sturen je dan instructies om de informatie opnieuw in te dienen.

    • Ik heb meer dan 1.000 Loyalty Punten, maar ik kan ze niet inwisselen. Waarom?

      Om je punten in te wisselen, moet je minimaal 1.000 punten in je account hebben staan en minstens één succesvolle reservering met Quandoo hebben gemaakt. Een succesvolle reservering betekent dat je uit eten bent geweest en dat het restaurant je bezoek heeft bevestigd.