How to earn cashback for eating out
Je loyalty punten vervallen wanneer je 180 dagen lang geen nieuwe reservering maakt via onze website of app.
You can redeem 1.000, 5.000 or a maximum of 10.000 Loyalty Points.
We maken de cashback direct over naar je bankrekening. Je kunt geen cashback ontvangen bij het restaurant of het bedrag van je restaurantrekening laten aftrekken.
Wanneer je bij een restaurant hebt gegeten, heeft het personeel 72 uur de tijd om je bezoek te bevestigen.
Je kunt geen cashback ontvangen bij het restaurant of het bedrag van je restaurantrekening laten aftrekken.
Earn cashback for eating out?
Can I combine Loyalty Points from two different accounts?
Unfortunately, it’s not possible to combine Loyalty Points from two accounts.
When do my Loyalty Points expire?
Je verzamelde loyalty punten vervallen wanneer je 180 dagen lang geen reservering maakt via onze website of app.
How do I use my promo code?
Wanneer je een reservering maakt, voer je de actiecode in. Je krijgt dan je loyalty punten op dezelfde manier toegekend als hierboven vermeld. Sommige actiecodes kunnen opnieuw worden gebruikt, terwijl andere codes maar één keer geldig zijn. Ook de geldigheidsduur kan variëren. Wanneer je niet zeker bent van de geldigheidsduur of de gebruiksvoorwaarden van een bepaalde actiecode, dan kun je altijd contact opnemen via service.nl@quandoo.com.
When do I receive my Loyalty Points after writing a review?
Je ontvangt 25 loyalty punten zodra je review door ons team is vrijgegeven. We streven ernaar om alle reviews binnen 48 uur na de datum van indiening vrij te geven. Reviews worden niet vrijgegeven in geval van beledigende of ongepaste inhoud. Beoordelingen van deze aard worden geweigerd en er worden dan ook geen loyalty punten toegekend.
How do I get Loyalty Points by referring a friend?
Je hoeft alleen maar je persoonlijke referentiecode te delen met je vriend, zodat je vriend deze als actiecode kan invoeren wanneer hij of zij een eerste reservering maakt. Je vindt je persoonlijke referentiecode in je app op je mobiele telefoon. Jij en je vriend ontvangen beide 500 loyalty punten tot drie dagen na het bevestigde bezoek van je vriend aan het restaurant.
How do I cancel my Loyalty Point redemption request?
Om je verzoek om punten in te wisselen te annuleren, stuur een e-mail naar service.nl@quandoo.com en we zorgen ervoor dat jouw punten niet worden ingewisseld voor cashback.
What if I enter the wrong reservation ID or bank details?
If you think you’ve submitted incorrect information just send an email to service.nl@quandoo.com explaining the problem and you’ll receive quick instructions on how to resubmit.
What is my reservation ID?
Je reserveringsnummer is een unieke nummer dat je via de mail ontvangt nadat je een reservering hebt gemaakt. Je hebt dit nummer nodig als je loyalty punten wilt verzilveren. Als je geen e-mail ontvangt na het maken van een reservering, stuur dan een mailtje aan service.nl@quandoo.com om je reserveringsnummer te ontvangen, of check voor de zekerheid je Quandoo-account.
I made a reservation but didn’t receive any Loyalty Points
Nadat je het restaurant hebt bezocht, kan het nog tot drie dagen duren voordat jij je loyalty punten ontvangt. Wanneer je na drie dagen nog niets hebt ontvangen, stuur dan een e-mail aan service.nl@quandoo.com. Vermeld je reserveringsnummer en het e-mailadres dat je voor je Quandoo-account gebruikt.
Do I still get Loyalty Points if I cancel my reservation?
No, unfortunately we can only award Loyalty Points for reservations made via the Quandoo website or mobile app.
I booked a table on a restaurant’s website. Do I still get Loyalty Points?
No, unfortunately we can only award Loyalty Points for reservations made via the Quandoo website or mobile app.