Reviews Indonesisch Restaurant Deli

BinnenstadIndonesisch, Aziatisch
Uitstekend
5.4/6
121 Reviews
Gratis en snelle reserveringEen tafel is zo gereserveerd
Tevreden klantenMeer dan 100 miljoen voldane eters
Dit restaurant is niet langer online te boeken met Quandoo
Aanbevolen restaurants
Bekijk 4 restaurants dichtbij die u wel kunt boeken:

De Aardige Pers

West
4.8/636
De Aardige Pers

Royal Pokhara

Centrum
4.3/63
Royal Pokhara

121 Indonesisch Restaurant Deli Reviews

Lees hier beoordelingen over Indonesisch Restaurant Deli. Al deze reviews zijn geschreven door mensen die bij Indonesisch Restaurant Deli hebben gegeten. Bij Quandoo willen we transparant zijn en delen wij alleen ervaringen van gaster die gegeten hebben bij Indonesisch Restaurant Deli.

Uitstekend
5.4/6
121 Reviews
Geluidsniveau:Heel rustig
Service:Uitstekend
Wachttijd:Geen wachttijd
Prijs-kwaliteitsverhouding:Heel goed
Eten:Heerlijk
Sfeer:Uitstekend
Sorteren op:Meest nuttig
  • Meest nuttig
  • Als beste beoordeeld
  • Nieuwste eerst
"Uitstekend"
6/6
Geronimo P.één jaar geleden · 1 review

Hele vriendelijke bediening, goed eten! En zeer gastvrij! 100% dat je weer een keer terug gaat.... rijsttafeltje voor 1 persoon genuttigd met mijn zoon en allebei heerlijk gesmult van allerhande indische gerechtjes

"Uitstekend"
6/6
Cor D.één jaar geleden · 1 review

Dit is een restaurant dat een pluim verdient. Hele vriendelijke mensen in een goede, acoustieke ruimte met een voortreffelijke keuken voor een redelijke prijs. Dus een echte aanrader

"Uitstekend"
6/6
Otto V.één jaar geleden · 2 reviews

Top restaurant met de traditionele Indonesische keuken. Brengt mij terug naar de tijd dat mijn Indonesische oma nog rijsttafels maakte. Puur genieten van Indonesisch eten zoals het hoort te zijn

"Uitstekend"
6/6
Wilte V.2 jaar geleden · 1 review

Heerlijk gegeten in een heel sfeervol restaurant. De rijsttafel is erg lekker en authentiek.De bediening was perfekt: vriendelijk en snel. Dit restaurant is echt een aanrader.

"Uitstekend"
6/6
Ton M.2 jaar geleden · 1 review

Verplicht afspraak maken geeft een veilig gevoel dat ik dan zeker welkom ben en een tafel aangewezen krijg.Mijn twee familieleden zijn dan ook welkom.Voor de tweede keer nu met familie-leden bij Deli gegeten en wij allen hebben alle gerechten zalig van smaak gevonden en bijzonder fris ,heerlijk ijs-gerecht als "toetje" genuttigd.Bijzonder waren de vlees- gerechten;super fijn van smaak en heerlijk mals ook.Gezellige,prettige en aangename bediening.Mijn oma Gonda,een puur Javaanse vrouw was batikster van beroep en er liep een jonge blonde serveerster in batik -kleding.Wat mooi symbool dacht ik nog;wij eten in restaurant Deli,maar "proeven " toch ook nog een iets van Javaanse sfeer.Zo hoort het ook te zijn,en dat is altijd toch het moeilijkste om in Holland toch iets weer te geven van wat nu een " Javaanse sfeer" is.Maar elke gast die er komt zal beslist iets van een " binding" met Indië moeten hebben;een Hollandse partner,gehuwd met een Indisch meisje of Indische jongen.Maar de reden waarom een pure Hollander In een Indonesisch restaurant wil gaan eten is mij niet bekend.Ik heb zalig ,heerlijk gegeten met mijn familie-leden.

"Uitstekend"
6/6
(deleted) X.2 jaar geleden · 1 review

Op onze huwelijksdag hebben wij hier heerlijk gegeten, de rijsttafel is werkelijk geweldig. Toen we vertelden dat we die dag getrouwd waren, heeft de kok speciaal voor ons nog nasi kuning tempung gemaakt, een gele nasi die alleen bij feestelijke gebeurtenissen wordt geserveerd (in de vorm van een kegel). Hadden we dit bij de reservering al aangegeven ipv bij aankomst dan hadden ze er echt veel werk van gemaakt. Het eten was voor mijn Javaanse vrouw en voor mij echt hel erg lekker, de gastheer en gastvrouw zijn super aardig en vriendelijk, ze willen in de toekomst steeds meer Javaanse gerechten op de kaart gaan zetten, dus ons zie je daar zeker terug!!!

"Goed"
4/6
Rita A.2 jaar geleden · 1 review

Het eten was niet meer zo mooi opgemaakt op een bord. Het was allemaal op elkaar gepropt. En de lekkere gehaktballetjes die Hon altijd maakte dat is nu een reepje gehakt geworden. Jammer!! Wij hebben hier toch altijd heerlijk gegeten toen Hon de eigenaar was. Niet dat het eten helemaal tegenviel maar misschien zijn we onder de andere eigenaar meer smaak gewend. De sfeer was helaas ook erg afstandelijk, opdienen en afruimen en dat was het contact met het personeel. Maar Hon was natuurlijk ook wel een mensen-mens en erg toegankelijk en kwam ook bij je tafeltje zitten en even keuvelen. Jammer dat het vaste jonge personeel uit de tijd van Hon weg zijn. Geen idee of ik hier nog kom eten.

"Uitstekend"
6/6
Peter D.2 jaar geleden · 1 review

Na een paar jaar weer eens wezen eten bij Deli. Er bleek een nieuwe eigenaar in te zitten vanaf 2015. Wat een heerlijke ervaring! Gastvrouw Sylvia zorgde voor een ontspannen en informele sfeer. Wij hebben werkelijk genoten van de rijsttafel Deli met de heerlijke gewurtztraminer (witte wijn) als begeleiding. Heerlijk gegeten zoals indonesisch eten hoort te smaken. Ook was de hoeveelheid ruim voldoende en zo lekker dat we om een doggybag gevraagd hebben die met plezier is gevuld. Kortom een aanrader.

"Heel goed"
5/6
Ronald H.2 jaar geleden · 2 reviews

Prima gegeten, genoten van de uitgebreide rijsttafel. Vooraf kregen we duidelijke uitleg over de verschillende gerechten. Minpunt was wel dat een soort werd aangeboden vooraf mini loempia's uit het vuistje te serveren en die bleken achteraf voor € 7,75 per stuk op de rekening te staan. Een ander, groter, gezelschap kreeg deze wél gratis. Ook zag ik bij het afrekenen wat stress bij de kassa. Er was wat onderlinge irritatie en dat staat niet netjes als er een klant bij staat.

"Gemiddeld"
3/6
Nienke B.2 jaar geleden · 1 review

Ik vond de rijsttafel lekker bij deli, het smoorvlees was heerlijk. Echter waren de sajoer boontjes smakeloos naar mijn mening. Mijn partner had een sateschotel besteld, en dit was erg karig voor de prijs die ervoor wordt gevraagd. Wat ons betreft mag er voor de prijs meer kwaliteit en zeker meer service worden gegeven. Nadelen vond ik dat het erg lang duurde eer we een kaart kregen, terwijl we met een kleine baby er zaten en andere gasten die later binnenkwamen bijvoorbeeld veel eerder een kaart en eten kregen. Ik voelde me een beetje genegeerd af en toe, toen ik de rekening vroeg moest ik ook lang wachten terwijl mijn partner al buiten met een krijsende baby stond, ik moest er twee keer om vragen. Iets meer empathie had ik gewaardeerd.