Reviews over Restaurant De Gaanderij (6)
Read what people think about Restaurant De Gaanderij! All reviews are written by verified Quandoo diners.
5.2/6
6 reviews
5.2/6
6 reviews
Eten:Heel lekker
Sfeer:Gezellig
Service:Uitstekend
Prijs-kwaliteitsverhouding:Goed
Wachttijd:Gemiddeld
Geluidsniveau:Gemiddeld
62
53
41
3
2
1
Nieuwste eerst
- Nieuwste eerst
- Als beste beoordeeld
- Laagste beoordeling
"Zeer goed"
5/6Bediening zeer attent, sfeer werd later minder door een luidruchtige grote groep, eten prima
"Zeer goed"
5/6Heerlijk gegeten! Goede bediening 😊 zeker nog een keer heen!
"Zeer goed"
5/6Na een lange tijd weer gegeten, was héérlijk bediening was ook top.
"Goed"
4/6Tegelijk met een studentenvereniging. Lawaai, wachttijden. Maar prima service. Heerlijke spare-ribs. We komen terug.
"Uitstekend"
6/6Zeer gastvrij ontvangen . Fijne bediening. Duidelijke uitleg van de menukaart. Maar vooral lekker gegeten.
"Uitstekend"
6/6Heerlijke wijn en superlekker gegeten! Bediening is top! Doen we zeker weer