Reviews Sumo Den Haag 2 (herengracht)

CentrumJapans, Aziatisch, Zeevruchten, Sushi
Uitstekend
5.0/6
112 Reviews
Sumo Den Haag 2 (herengracht) Den Haag image 1
Sumo Den Haag 2 (herengracht) Den Haag image 2
Sumo Den Haag 2 (herengracht) Den Haag image 3
Gratis en snelle reserveringEen tafel is zo gereserveerd
Tevreden klantenMeer dan 100 miljoen voldane eters

112 Sumo Den Haag 2 (herengracht) Reviews

Lees hier beoordelingen over Sumo Den Haag 2 (herengracht). Al deze reviews zijn geschreven door mensen die bij Sumo Den Haag 2 (herengracht) hebben gegeten. Bij Quandoo willen we transparant zijn en delen wij alleen ervaringen van gaster die gegeten hebben bij Sumo Den Haag 2 (herengracht).

Uitstekend
5.0/6
112 Reviews
Service:Heel goed
Eten:Heerlijk
Sfeer:Heel gezellig
Wachttijd:Geen wachttijd
Geluidsniveau:Rustig
Prijs-kwaliteitsverhouding:Goed
Sorteren op:Meest nuttig
  • Meest nuttig
  • Als beste beoordeeld
  • Nieuwste eerst
Nieuw"Uitstekend"
6/6
Semih O.16 uur geleden · 1 review

Eten bij Sumo is altijd wel lekker, welke vestiging ook. Maar ik heb nog nooit zulk leuke en vriendelijke personeel gehad als hier. Super service!

Nieuw"Uitstekend"
6/6
jip d.21 uur geleden · 1 review

Was heel gezellig het eten was heel lekker en ik heb genoten met me vriendin we hebben allebei heel lekker gegeten en het naar ons zien gehad

"Uitstekend"
6/6
Menno H.19 dagen geleden · 1 review

Het was allemaal goed! De bediening en het eten! Ik heb verder geen negatieve dingen kunnen ontdekken. De volgende keer ga ik weer naar sumo!

"Uitstekend"
6/6
Leonie R.één maand geleden · 1 review

Zoals altijd helemaal prima en heerlijk gegeten.... heerlijke sushi en teppan /Grill gerechten .... en als toe keuze uit diverse ijssoorten met of zonder cake .... maar wij gaan altijd voor de heerlijke sushi en teppan gerechten 😍

"Slecht"
2/6
Christel L.één jaar geleden · 1 review

Bij aankomst stonden we lang te wachten in de hal zonder dat er iemand naar ons toe kwam. Vervolgens vroegen we waar de garderobe was, maar dat wist men niet ?! Uiteindelijk bleek dat er geen garderobe was. Toen er eindelijk iemand naar ons toe kwam, hielpen ze eerst ons in plaats van de 2 jongens die voor ons en dus al eerder stonden te wachten. Beetje vreemd en we voelden ons daar ook wel wat bezwaard over. Ons tafeltje moest eerst nog schoongemaakt worden. Al met al zaten we veel later aan tafel en voelde het verre van welkom en gastvrij. Het licht van de neonreclame was erg fel en ongezellig, dus ik besloot omdat ik geen personeel zag of ze het te druk hadden, zelf de luxaflex naar beneden te doen tegen het felle licht. Dat kostte nogal wat moeite en je zou verwachten dat er op dat moment wel even een oplettend personeelslid zou komen helpen, maar helaas. We begrijpen dat bij het betaalbare all you can eat principe het personeel niet heel veel zal verdienen en dus zal het personeel de benen niet uit het lijf willen rennen, maar het is een kleine moeite om af en toe even te glimlachen of te vragen of alles naar wens is. Jullie personeel was wel heel erg afstandelijk, onpersoonlijk op het onbeleefde af. Erg jammer. Het eten vonden we bij eerdere bezoeken wel lekker, maar nu was de kwaliteit beduidend minder. Garnalen hard/gummyachtig, crispy maki niet crispy maar erg vet. Over all vonden we het eten flauw en weinig smaak hebben. Op een gegeven moment kwam iemand vragen of we nog wat wilden bestellen ivm de laatste ronde. Ik gaf aan graag nog een gebakken banaan te willen. De serveerster zei dat ik dat dan 'nu" moest bestellen. Dat heb ik meteen gedaan, maar vervolgens kwam de banaan niet. Toen we er naar vroegen, ging ze het navragen in de keuken, maar mijn bestelling was niet binnen gekomen en de keuken was inmiddels dicht en ik kon dus geen banaan meer krijgen. Nou zou het kunnen dat ik misschien niet goed op de bestelknop heb gedrukt, ik heb dat ook niet meer na kunnen kijken, want de serveerster had de touchpad al meegenomen. Maar dan nog zou enige service wel op zijn plaats zijn geweest, aangezien ik het ook al mondeling aan dezelfde serveerster had doorgegeven. Ze wist dus dat ik nog wilde bestellen. En als het dan echt niet meer kon dan kun je daar op zijn minst "sorry voor het ongemak' voor zeggen, maar niets van dat al. En ook als je weggaat, is er geen enkel personeelslid die even gedag zegt. Ze wekken duidelijk de indruk dat ze blij zijn dat de werkdag erop zit en ze naar huis willen. Heel begrijpelijk, maar het doet je als gasten verre van welkom voelen en zal erin resulteren dat veel gasten niet terug komen. Nou is Sumo super succesvol en bijna altijd druk, dus jullie zullen je daar weinig zorgen over maken, maar het is wel jammer dat die nonchalante ongeinteresseerde en ongemotiveerde houding ook zo uitgedragen wordt door jullie personeel. Lang verhaal kort: we zijn beter gewend bij Sumo en waren dan ook behoorlijk teleurgesteld en zullen zeer waarschijnlijk niet meer komen.

"Heel goed"
5/6
Pam M.10 maanden geleden · 1 review

Ik vond de ontvangst wat minder. Ik had via de site een rustige tafel in een hoek gevraagd maar dat was er niet. Een jongen gaf aan dat ze te druk bezet waren. Op de bank kon ik al helemaal niet zitten dus Bodéra en ik zijn van stoel gewisseld. Hij gaf ons een iPad en daar moesten wij het mee doen. Ons werd niets uitgelegd. Beetje onhandig en daar werd ik wat onrustig van. Bij het afleveren van de drankjes heb ik zelf maar hulp gevraagd want wij waren de eerste keer bij e.d. restaurant. De vriendelijke vrouwelijke bediende heeft ons de gang van zaken uitgelegd. Hierna zijn we met het eten begonnen. Het smaakte voortreffelijk en we hebben een gezellige avond gehad.

"Heel goed"
5/6
E G.één jaar geleden · 3 reviews

Zoals altijd lekker gegeten voor in een all you can eat restaurant. Jammer was dat een deel van het gezelschap zich had gemeld en aan een tafeltje werd geplaatst, en het andere deel van het gezelschap zich later meldde en aan een andere tafel werd geplaatst, zodat we er na een kwartier wachten op elkaar achter kwamen, dat we beiden al in het restaurant waren, alleen niet aan hetzelfde tafeltje ;p Maar dit is netjes, en op eigen initiatief, opgelost door Sumo door het aanbieden van gratis drankje. Netjes!

"Uitstekend"
6/6
Emily M.één jaar geleden · 1 review

De bediening was razendsnel en vriendelijk. Het eten was warm (heet!) en vers. Alles smaakte heerlijk en was duidelijk aangegeven. Het was onze eerste keer maar we gaan zeker gauw terug! Hou er alleen wel rekening mee dat je niet in een fancy rustig restaurant zit, de bedienden moeten rennen zodat alles snel en vers aan je tafel staat en t is vaak druk.

"Heel goed"
5/6
John T.één jaar geleden · 1 review

Eten was weer heerlijk! Het was erg druk en dan zit je behoorlijk 'op elkaar', dat is minder prettig. Naar onze mening liep er voor die drukke avond (te) weinig personeel, een paar keer hebben wij zelf moeten vragen of het vuile servies weggehaald kon worden. Overigens wel heel vriendelijk personeel!

"Uitstekend"
6/6
Laura V.6 maanden geleden · 4 reviews

Bij de sumo herengracht den haag werkt super aardig personeel. De sushi smaakte heerlijk en we hadden een lekkere fles rose. Enige minpunt: de kleine tafeltjes aan de doorlopende bank staan echt veeeeeel te dicht bij elkaar. Haal er wat tussenuit!